Deklaracja dostępności Giełda Nieruchomości
Departament Finansów Publicznych Wydział Nabywania i Sprzedaży Nieruchomości Urzędu Miasta Wrocław zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Giełda Nieruchomości.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Po wyłączeniu stylów CSS nie wszystkie informacje na stronie są czytelne,
- Dokumenty do pobrania nie są dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marzena Piechowicz.
- E-mail: marzena.piechowicz@um.wroc.pl
- Telefon: 71 777 72 85
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Adres: Pl. Nowy Targ 1-8
Koordynator ds. dostępności: Agnieszka Lewandowska - E-mail: wok@um.wroc.pl
- Telefon: 71 777 76 77
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziby Urzędu Miejskiego Wrocławia:
W każdym budynku Urzędu jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego:
- Online, za pomocą systemu/aplikacji migam.org https://bip.um.wroc.pl/artykul/394/44137/polaczenie-online-z-tlumaczem-jezyka-migowego,
- Poprzez bezpośredni kontakt z tłumaczem. W tym wypadku należy minimum 3 dni wcześniej wypełnić wniosek i umówić się na wizytę.
Szczegółowe informacje i wniosek znajdują się na stronie: https://bip.um.wroc.pl/sprawa-do-zalatwienia/8853/usluga-tlumaczenia-jezyka-migowego-podczas-wizyty-w-umw
Do każdego z budynków można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
-
ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzi wejście główne od ul. Bogusławskiego 8 i klatka boczna,
klatka boczna nie jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami,
drzwi główne są przeszklone, rozsuwane automatycznie zarówno w wejściu głównym od ul. Bogusławskiego 8 jak i w wejściu od ul. Bogusławskiego 10 do sali S5,
znacznikami TOTUPOINT są oznakowane:
- wejście główne od ul. Bogusławskiego 10,
- wejście od ul. Bogusławskiego 6,
- wejście do Biura Obsługi Klienta, sala S4,
- toaleta dla osób z niepełnosprawnościami na parterze i na pierwszym piętrze,
- Biuro Wrocław bez Barier pokój 125,
portiernia jest po prawej stronie od wejścia głównego,
winda jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami,
-
ul. Bernardyńska 5
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
biura zlokalizowane są na parterze w budynku mieszkalnym,
drzwi wejściowe są drewniane, prowadzą do przedsionka, nie otwierają się automatycznie,
w pobliżu wejścia jest sekretariat,
brak windy,
toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami,
-
ul. Hubska 8-16
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzą wejścia od ul. Hubskiej i od strony parkingu,
drzwi główne są przeszklone, nie otwierają się automatycznie,
znacznikami TOTUPOINT są oznakowane:
- wejście główne,
- Centrum Obsługi Mieszkańca,
recepcja jest przy wejściu głównym od ul. Hubskiej,
w holu głównym jest tablica informacyjna,
winda jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami,
toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze i na pierwszym piętrze,
-
ul. Kuźnicza 43-45
przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami,
biura zlokalizowane są na pierwszym piętrze w budynku mieszkalnym,
do budynku prowadzi wejście główne, drzwi nie otwierają się automatycznie,
brak windy,
brak recepcji/punktu informacyjnego,
toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami,
-
ul Kuźnicza 56
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzi wejście główne, drzwi są drewniane, brak możliwości wejścia do budynku dla osób niemogących poruszać się po schodach, schody nie mają obustronnych poręczy,
biura zlokalizowane są na pierwszym piętrze w budynku mieszkalnym,
brak windy, brak recepcji,
toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami,
-
ul. Kotlarska 41
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
znacznikami TOTUPOINT są oznakowane:
- wejście główne,
- Centrum Obsługi Podatnika,
do budynku prowadzi wejście główne oraz boczne, od ul. Kuźniczej,
drzwi są przeszklone, nie otwierają się automatycznie,
recepcja jest na wprost od wejścia głównego,
w budynku jest winda dla osób z niepełnosprawnościami,
toaleta na parterze jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami,
-
ul. Przejście Żelaźnicze 1
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzi wejście główne z wysokimi stopniami, drzwi są drewniane,
recepcja jest po lewej stronie od wejścia głównego,
w korytarzu jest tablica informacyjna,
brak windy,
toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami,
-
Rynek 13
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzi wejście główne od Rynku oraz wejście od dziedzińca,
wejście dla osób z niepełnosprawnościami jest od dziedzińca,
drzwi wejściowe od strony dziedzińca nie otwierają się automatycznie,
brak recepcji/punktu informatycznego,
winda jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami,
toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na pierwszym piętrze,
-
Rynek Ratusz 7-9
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzi wejście główne oraz klatka schodowa, budynek nie jest dostępny dla osób poruszających się na wózkach,
brak windy, brak recepcji, brak tablic informacyjnych,
toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami,
-
ul. Sukiennice 10
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
drzwi wejściowe są szklane, wąskie, nie otwierają się automatycznie,
portiernia/punkt informacyjny zlokalizowany jest w pobliżu wejścia,
winda jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami,
tablice informacyjne są zainstalowane na każdym piętrze,
toalety są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami,
-
ul. Sukiennice 8, 9
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzą dwa wejścia: główne i przez Sukiennice 8,
drzwi od strony Sukiennice 8 są ze szkła weneckiego, nie otwierają się automatycznie,
drzwi od strony Sukiennice 9 są drewniane, nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach,
znacznikami TOTUPOINT są oznakowane:
- wejście do budynku,
- Kancelaria Prezydenta,
- Sala Sesyjna,
tablica informacyjna znajduje się w holu na parterze,
toalety na pierwszym i drugim piętrze są dostosowane dla osób
z niepełnosprawnościami,
w budynku znajduje się mobilna pętla indukcyjna,
-
ul. Świdnicka 53
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzi jedno wejście od strony dziedzińca,
drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie,
portiernia jest po lewej stronie od wejścia,
w holu znajduje się tablica informacyjna,
winda jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami,
toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, jedynie na V piętrze można przemieścić się do budynku przy ul. Bogusławskiego, gdzie znajduje się toaleta dostosowana,
-
ul. Gabrieli Zapolskiej 4
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzą wejścia od ul. Zapolskiej 2 i 4, od ul. Bogusławskiego 6, i ul. Piłsudskiego 45-47, drzwi od ul. Zapolskiej 2 są automatycznie otwierane,
znacznikami TOTUPOINT są oznakowane:
- wejście główne,
- wejście do sali S3,
portiernia jest na wprost od wejścia głównego, od ul. Zapolskiej 4,
na wprost wejścia jest punkt informacyjny,
w budynku są 3 windy dostępne dla osób z niepełnosprawnościami,
do których można się dostać przemieszczając się parterem między poszczególnymi częściami budynku,
toalety są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami (na III piętrze w pionie toalet przy głównym wejściu ul. Zapolskiej 4 oraz na parterze przy punkcie Informacyjnym sali S3),
w sali S3, przy stanowisko nr 8 zamontowana jest pętla indukcyjna,
-
Al. Kromera 44
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
znacznikami TOTUPOINT są oznakowane:
- wejście główne,
- toaleta na parterze,
do budynku prowadzą schody, z boku są podjazdy,
recepcja jest po prawej stronie od wejścia głównego,
na korytarzu jest tablica informacyjna,
winda jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami,
toalety są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami,
-
Pl. Nowy Targ 1-8
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
do budynku prowadzi wejście główne oraz boczne od ulicy Krowiej,
znacznikami TOTUPOINT są oznakowane:
- wejście główne,
- wejście boczne,
- toaleta na parterze,
drzwi od wejścia głównego są duże i ciężkie, mają wysoko umiejscowioną klamkę,
do drzwi wejściowych prowadzą schody, które nie są oznakowane, mają noski i brakuje przy nich poręczy,
podjazd ma barierkę tylko po stronie ściany oraz zbyt niski krawężnik o obłych kształtach,
od strony wejścia bocznego jest winda dostosowana dla osób
z niepełnosprawnościami,
informacja ogólna znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego,
informacja Wydziału Spraw Obywatelskich znajduje się po lewej stronie od wejścia,
w holu głównym po obydwu stronach znajdują się tablice informacyjne,
toalety są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami,
w budynku jest pętla indukcyjna,
-
ul. Pawła Włodkowica 20
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
wejście do budynku posiada znacznik Totupoint,
drzwi główne są przeszklone, nie otwierają się automatycznie, pomieszczenie ochrony / punkt informacyjny zlokalizowany jest w pobliżu wejścia
urządzenie do wydawania biletów kolejkowych znajduje się w pomieszczeniu obsługi klientów, nie jest dostępne dla osób na wózkach,
winda jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami,
toaleta na parterze jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami,
w pomieszczeniu obsługi klientów przy stanowisku nr 3 znajduje się pętla indukcyjna,
-
ul. Karkonoska 45
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
drzwi wejściowe są szklane, nie otwierają się automatycznie,
kasa jest zlokalizowana w pobliżu wejścia,
urządzenie do wydawania biletów kolejkowych znajduje się w poczekalni, nie jest dostępne dla osób na wózkach,
winda jest dostępna dla osób z niepełnosprawnością,
toalety nie są dostosowane do osób z niepełnosprawnością,
-
ul. Komuny Paryskiej 49
przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
drzwi wejściowe są szklane, nie otwierają się automatycznie,
brak windy,
sekretariat znajduje się daleko od wejścia a dojście do niego może być trudne do odnalezienia,
toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
-
ul. Legnicka 58
Centrum Obsługi Mieszkańca mieści się na pierwszym piętrze w Centrum Handlowym Magnolia Park, obok ruchomych schodów,
drzwi do Centrum Obsługi są szklane, nie otwierają się automatycznie,
punkt informacyjny przy wejściu,
po lewej stronie jest plan tyflograficzny,
w środku Centrum Obsługi są pasy naprowadzające,
stanowiska są dostosowane do obsługi osób z niepełnosprawnościami, mają obniżone blaty, zamontowana jest pętla indukcyjna,
przed Centrum Handlowym Magnolia są ogólnodostępne miejsca parkingowe, w tym również dla osób z niepełnosprawnościami,
w Centrum Handlowym Magnolia są ogólnodostępne windy i toalety.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
Urząd Miejski Wrocławia realizuje obsługę osób niesłyszących poprzez usługę połączenia w formie on-line, dzięki której w każdej chwili można się skontaktować z tłumaczem języka migowego (wideo-tłumacz).